Complimenten en Klachten Geschil? Meer informatie

Complimenten?

Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren want uw feedback is voor ons heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Wilt u uw compliment aan ons doorgeven, dan waarderen we het als u dat doet via Google Reviews .

Klachten?

Ondanks onze inzet kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Ook die feedback is voor ons heel waardevol en we zullen uw klacht altijd serieus nemen. Heeft u klachten over de factuur, dan vragen wij u dat in het Payt portaal kenbaar te maken, dan komt de klacht over de factuur meteen bij de juiste behandelaar.

Een andere klacht kunt schriftelijk indienen bij uw behandelaar via ons contactformulier. Wij reageren binnen 7 dagen inhoudelijk op uw klacht en in de meeste gevallen zal een constructief gesprek tussen u en uw behandelaar genoeg zijn. We zijn blij met uw feedback.

Als u behoefte heeft aan een derde, neutrale partij, dan kunt u uw klacht indienen bij de onze klachtenfunctionaris, dit is bij onze praktijk nooit degene over wie u de klacht heeft. Deze onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan tussen u en uw behandelaar bemiddelen.

Geschil?

Als u er ondanks het gesprek met de behandelaar en, indien nodig, de bemiddeling van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u een beroep doen op de Geschilleninstantie Stichting Zorggeschil. Dan wordt uw klacht door een commissie van deskundigen waaronder twee meesters in het recht en een klachtenfunctionaris beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of uw klacht gegrond is.

Meer informatie

Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kunt u stellen via het contactformulier dat is geplaatst op de website van www.allesoverhetgebit.nl. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door de beroepsorganisatie KNMT.